piątek, 5 kwietnia 2013
sobota, 23 marca 2013
Oliwienie filtra powietrza K&N
Przed sezonem naoliwienie filtra powietrza K&N ponieważ był suchy jak wiór. Olej ma czerwoną barwę, nakładamy na wierzchołki i po 15min druga warstwa po 20min sprawdzamy gdzie mamy jaśniejsze miejsca i tam ponownie nakładamy olej.
Koszt oleju około 24 PLN
Koszt oleju około 24 PLN
czwartek, 14 marca 2013
poniedziałek, 4 marca 2013
niedziela, 24 lutego 2013
Miska, kolektor, tłumik, regulator, łańcuch ...
Miska olejowa wymyta i przykręcona więc od razu można było założyć kolektor i tłumik, odczyściłem pompę wody przed zalaniem nowego płynu.
Wymyłem w nafcie łańcuch i od razu założyłem. Okazało się ,że mam łańcuch 520 x-ring i zębatkę z przodu mniejszą o jeden ząb czyli 14 (oryginalna 15) tylna została bez zmian 43 zęby.
Założyłem większy radiator na regulator napięcia.
Podłączyłem tylni czujnik stopu z przednim jak na razie są problemy ...
Wymyłem w nafcie łańcuch i od razu założyłem. Okazało się ,że mam łańcuch 520 x-ring i zębatkę z przodu mniejszą o jeden ząb czyli 14 (oryginalna 15) tylna została bez zmian 43 zęby.
Założyłem większy radiator na regulator napięcia.
Podłączyłem tylni czujnik stopu z przednim jak na razie są problemy ...
Czujnik stopu Discacciati ...
Powstał problem jak zrobić czujnik stopu do pompy hamulcowej Discacciati. Posiadałem włącznik stopu z oryginalnej przedniej pompy z CBR F3 ale nie wiedziałem jak go umieścić aby współpracował z tą pompą. Rozwiązaniem okazało się dorobienie ramienia, które jest wciskane na sworzeń pompy.
Wygląda to mniej więcej tak:
Do ściągnięcia tutaj:
Discacciati stop switch arm - vector (.DXF) [ DOWNLOAD ]
Wygląda to mniej więcej tak:
Do ściągnięcia tutaj:
Discacciati stop switch arm - vector (.DXF) [ DOWNLOAD ]
sobota, 2 lutego 2013
Składamy dalej ...
Dzisiaj pól dnia kombinowania gdzie umieścić pompę paliwową, zamocowałem moduł zapłonowy, przekaźnik, założyłem tylną lampę ,nie wiem po co bo i tak będzie torowy zadupek ... ogólnie nic nie zrobione (zresztą tak od miesiąca).
Okazało się ,że stelaż z F2 od F3 nie różni się tylko szerokością rozstawu mocowań licznika. Przy zakładaniu czachy z lampą były problemy bo wtyczki były za nisko i reflektor nie wchodził.... czyli dalej cięcie stelaża i spawanie
Okazało się ,że stelaż z F2 od F3 nie różni się tylko szerokością rozstawu mocowań licznika. Przy zakładaniu czachy z lampą były problemy bo wtyczki były za nisko i reflektor nie wchodził.... czyli dalej cięcie stelaża i spawanie
Subskrybuj:
Posty (Atom)