sobota, 23 marca 2013

Oliwienie filtra powietrza K&N

Przed sezonem naoliwienie filtra powietrza K&N ponieważ był suchy jak wiór. Olej ma czerwoną barwę, nakładamy na wierzchołki i po 15min druga warstwa po 20min sprawdzamy gdzie mamy jaśniejsze miejsca i tam ponownie nakładamy olej.

Koszt oleju około 24 PLN


niedziela, 24 lutego 2013

Miska, kolektor, tłumik, regulator, łańcuch ...

Miska olejowa wymyta i przykręcona więc od razu można było założyć kolektor i tłumik, odczyściłem pompę wody przed zalaniem nowego płynu.


Wymyłem w nafcie łańcuch i od razu założyłem. Okazało się ,że mam  łańcuch 520 x-ring i zębatkę z przodu mniejszą o jeden ząb czyli 14 (oryginalna 15) tylna została bez zmian 43 zęby.

Założyłem większy radiator na regulator napięcia.



Podłączyłem tylni czujnik stopu z przednim jak na razie są problemy ...

Czujnik stopu Discacciati ...

Powstał problem jak zrobić czujnik stopu do pompy hamulcowej Discacciati. Posiadałem włącznik stopu z oryginalnej przedniej pompy  z CBR F3 ale nie wiedziałem jak go umieścić aby współpracował z tą pompą. Rozwiązaniem okazało się dorobienie ramienia, które jest wciskane na sworzeń pompy.

Wygląda to mniej więcej tak:


 Do ściągnięcia tutaj:
Discacciati stop switch arm - vector (.DXF) [ DOWNLOAD ]


sobota, 2 lutego 2013

Składamy dalej ...

Dzisiaj pól dnia kombinowania gdzie umieścić pompę paliwową, zamocowałem moduł zapłonowy, przekaźnik,  założyłem tylną lampę ,nie wiem po co bo i tak będzie torowy zadupek ... ogólnie nic nie zrobione (zresztą tak od miesiąca).

Okazało się ,że stelaż z F2 od F3 nie różni się tylko szerokością rozstawu mocowań licznika. Przy zakładaniu czachy z lampą były problemy bo wtyczki były za nisko i reflektor nie wchodził.... czyli dalej cięcie stelaża i spawanie