Po złożeniu i odpaleniu czas na jazdę testową. Chciałem sprawdzić najważniejsza rzecz... czy motor na tej ramie jedzie prosto. Prosta, na liczniku 100km/h, puszczam kierownice, prostuję się (na początku miałem Pietra) i motoru nie ściąga - jest OK. Wszystko w porządku więc można dalej kontynuować projekt. Gdyby jednak się okazało ,że rama jest krzywa motor bez zastanowienia poszedłby na części.
Po paru przejazdach zaczynam przyzwyczajać się do pozycji na motorze, na początku ciężko mi było przywyknąć i czułem się na nim jakoś dziwnie. Cały czas dyskomfort podczas jazdy... jednak teraz to się zmienia.
Rama prosta, silnik chodzi dobrze więc bierzemy się za malowanie. Spasowanie owiewek, korygowanie szczelin i matowanie plastików przeciągnęło się do tygodnia. Teraz trochę więcej obowiązków na głowie (dom) i ciężko wygospodarować czas na motor.
W sobotę pozostało tylko malowanie. Dalej nie mam 100% pewności do obranego projekt ale to tylko podkład. Ma być biały więc kładę jasny podkład. Po założeniu na motor zobaczymy jak to będzie wyglądało w rzeczywistości i wtedy zapadnie decyzja jak malujemy.
sobota, 13 kwietnia 2013
piątek, 5 kwietnia 2013
sobota, 23 marca 2013
Oliwienie filtra powietrza K&N
Przed sezonem naoliwienie filtra powietrza K&N ponieważ był suchy jak wiór. Olej ma czerwoną barwę, nakładamy na wierzchołki i po 15min druga warstwa po 20min sprawdzamy gdzie mamy jaśniejsze miejsca i tam ponownie nakładamy olej.
Koszt oleju około 24 PLN
Koszt oleju około 24 PLN
czwartek, 14 marca 2013
poniedziałek, 4 marca 2013
niedziela, 24 lutego 2013
Miska, kolektor, tłumik, regulator, łańcuch ...
Miska olejowa wymyta i przykręcona więc od razu można było założyć kolektor i tłumik, odczyściłem pompę wody przed zalaniem nowego płynu.
Wymyłem w nafcie łańcuch i od razu założyłem. Okazało się ,że mam łańcuch 520 x-ring i zębatkę z przodu mniejszą o jeden ząb czyli 14 (oryginalna 15) tylna została bez zmian 43 zęby.
Założyłem większy radiator na regulator napięcia.
Podłączyłem tylni czujnik stopu z przednim jak na razie są problemy ...
Wymyłem w nafcie łańcuch i od razu założyłem. Okazało się ,że mam łańcuch 520 x-ring i zębatkę z przodu mniejszą o jeden ząb czyli 14 (oryginalna 15) tylna została bez zmian 43 zęby.
Założyłem większy radiator na regulator napięcia.
Podłączyłem tylni czujnik stopu z przednim jak na razie są problemy ...
Czujnik stopu Discacciati ...
Powstał problem jak zrobić czujnik stopu do pompy hamulcowej Discacciati. Posiadałem włącznik stopu z oryginalnej przedniej pompy z CBR F3 ale nie wiedziałem jak go umieścić aby współpracował z tą pompą. Rozwiązaniem okazało się dorobienie ramienia, które jest wciskane na sworzeń pompy.
Wygląda to mniej więcej tak:
Do ściągnięcia tutaj:
Discacciati stop switch arm - vector (.DXF) [ DOWNLOAD ]
Wygląda to mniej więcej tak:
Do ściągnięcia tutaj:
Discacciati stop switch arm - vector (.DXF) [ DOWNLOAD ]
Subskrybuj:
Posty (Atom)