Podczas przejazdu w warsztatu do mojego garażu okazuje się ,że problem z szarpaniem powrócił. Robię dokładny przegląd doładowania powietrzem i wszystko się wyjaśniło. Któryś z poprzednich włascicieli kiedy przerabial moto na tor wyrzucał wszystkie zbedne elementy elektryki. Szkoda tylko ,że robił to bezmyslnie.
Z systemem doładowania powietrzem (DAI) w Honda CBR 600 F3 powiązane są:
- zawór DAI
- przekaźnik sterujacy zaworem (znajduje się na stelażu lamy przedniej po lewej siedząc na motocyklu)
- licznik - tak jest ! To z niego przekazywany jest sygnał na przekaźnik
W CBR-ce brakowało przekaźnika, brakowało licznika, parę kabli było odciętych i z zaworze brakowało tłoczka i sprężynki.
Jest prosty sposób aby to ominąć.
Przymiarki
W między czasie robiłem przymiarki owiewek. Szybko pojawiło się parę pomysłów ... ale i tak najlepiej wyglądał w wersji torowej
Torowa